Amen hallå


H j ä l p! 
Jag kan omöjligt fatta var dagen blev av? 
Tror jag blir lite småknäpp. Men massa att göra. Verkligen dags att ta itu med städning (en rejäl sådan) av mitt bo. Kaliper mätning, styrkepass sol idag gick mja sådär. Preppa lite. Handla. Tanka. Lur som ringer och piper hit och dit. Ner till Optiker åter för att prova bågar. Jag svor och muttrade. Besvärlig som en kinkig unge. Jag var nära att bara gå. Ted skrattade bara. Lugn som en filbunke. Han sade precis vad han tyckte och log. Expediten märkte min panik. Hon sade att jag kunde ta hem och känna och prova hemma om jag ville. JA gärna. Jag får faktiskt panik här. Drog med 6 bågar hem. Bilen halvt packad. Full med saker inför morgondagens tripp, kläder till pass, matlåda och tusen andra saker. Spara tid. 
Ner och ha pass....
Sen mot Far och Katja. Åh så mysigt. Koppla av och koppla bort allt annat. Telefon av.
Pappa hade gjort köttfärssås på...nötfärs. Åh tack fina fina Far. Så det blev hans goda till mitt ris ikväll efter ett svettigt spinningpass. Kaffe och tjöt på det. Tiden rusar. På väg hem knäcker jag en ide. En ide som är en present och inte kan yppas här. Så jag ändrade present i sista minuten. Vi kom hem sent efter nattligt äventyr på Maxi. Ungarna fick chibba till tv häng och jag wrappade gåva och packade upp varor. Huvva. The i soffan och nu är det snart midnatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0