julen kryper på

BILD: Personalrummet 

Julen kryper närmre. 
Det börjar kännas mer och mer att det lider mot min absoluta favorit högtid på året tätt följt av midsommar och långklännning...blommor i håret.
En minst sagt intensiv eftermiddag och kväll men nu har lugnet lagt sig i vårt bo.
Ted har (detta kom han på vid hämtning idag) varit på disco. Jag har haft mitt pass och hann med lite axlar innan maten skulle lagas, viktiga papper kollas över och tvätten ut och in.
Ted hämtades vid 21:30. Antar att nu börjar det.
Nya äventyr och mer och mer utan samma tillsyn som innan. 
En vecka utan R idag. Känns som ett år...Han fattas här hemma. Santos har fått grillad kyckling och en glad liten katt kommer nog snart krypandes upp på mitt bröst. Vi lär somna på soffan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0