augusti ska slå allt

H E J A semester 

Idag startar Augusti månad. Idag är officiellt den första semesterdagen. Hur bra har inte den varit då?
Jag hade mitt pass på FM och sen hade vi alla bråttom mot Rivieran och Vår Fotbollsman. 
Vi var med på en match och vad mysigt. Stämningen och att vi är en familj. En familj som har byggts upp fort men utan några konstigheter. Det är så bara. Allt är rätt och så fint. Som det ska vara.
Vi har gått hand i hand på Maxi. Semester feeling är här. Sledna jeans, utsläppt hår, sommardrink och en ljuvlig man som grillar. Barn som myser och nu spejar alla tre pojkarna. Jag....jag njuter av att Augusti är här och min utsikt. Detta året kommer jag börja tycka om den månaden igen tror jag...för jag har alltid haft en liten förkärlek för just denna sommarmånad. 
Låt kvällen fortskrida. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0