Tripp



En regning och lite halvkass telefon bild på mitt fina umgänge denna lördag.
Regnet öste ner mot slutet. Vi var alla dyblöta men flinade på ändå.

Kärlek på en Kulle.
 
En liten roadtrip långa väga blev det idag. Värt var mil att pumpa.
Vi besökte först VÄLA men det var mindre trevligt med tanke på alla "jagmåstespenderaminlönnu" ha ha ha. JAG ska icke snacka jag vet. Men kom ut med ett surdegsbröd som vi ska njuta av imorgon till frukost.
 
Sen har vi kollat in fräcka åk på en bilträff och grabbarna var eld och lågor. Jag tyckte minsann att det var trevligt att titta på alla bilar. En AUDI R8 går inte av för hackor när den bränner iväg. Då får även jag gåshud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0