Söndagssmul


Åh den mannen.
En söndag och sista dagen av ledighet. Var blev dagarna av? Haft fullt upp och fått mycket gjort fast jag inte varit på hemmaplan. Detta har dock gett mig lite hemmakänsla med. Känns som en del av mig är hemma här med. Jag är ju hemma med Joakim.
Tänk att vi snart träffats ett år. Ett år sedan vi träffades den där junidagen.
 
Jag vaknade minsann först och såg solen titta fram. Har vänt helt på dygnet denna veckan och haft en sund livsstil gentemot hur min kropp mår bra av. En dygnsrytm som jag märker ger mig betydligt mer energi. Jag är ingen nattmänniska det är jag säker på. Min kropp tar stryk och knopp av nattjobbet.
Han bakade scones och dukade fram frukost.
Dagen bestod sedan av bilmeckande, matshopping och träning. Grillning på balkong och det blev minsann burgare idag med. Fast idag utan att väga och MED ost och diverse goda tillbehör som jag annars inte äter under deffen. Oj oj oj så gott ost är. Farligt gott.
Mys på balkong med Gotte.
En helt otroligt fin och välbehövd dag bara vi.
 
 
Vad fin du är. Tack för all kärlek Du ger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0