Love on a plate


Helt insane vad denna dagen blev super.
Redan när jag vaknade hade jag sådan kraft.
Fick en FIN shoppingtur (vilken dam blir inte glad av det liksom?) med min Linda och Bebis i hennes mage. Dags att byta yrke? Vem vet vad jag hittar på?
Fick till ett riktigt bra pass på gymmet och kaffedejt med Pappa. han fick smaka min chokladgröt och sedan hymmlade han inte med att "det var ju gott". JAG SADE JU DET! Det är ju det jag säger, det ÄR gott.
Fick minsann hoppa in i all hast och hålla i ett pass under kvällen och det var bara så energigivande så jag trillade nästan av min bike. Oj oj. Fullt pass och en sal full av endorfiner. Inte bara jag som pulsen rusade på. Kan man må bättre då? Inte länge jag hann varva ner i soffan men en liten stund efter välbehövd tvagning. Riset kokades under den tiden. Multitasking. Alltid redo! Mot en natt på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0