Ett hav av Kissar

 
Döpte jag denna bilden till som knäpptes Påskafton under en kvällspromenad. Bakom kissarna skymtar havet och platsen där vi hade vår första picknick. Funderar på att skriva ut och rama in. Tycker den är så vacker. Är inte säker på upplösningen dock. Men tanken är att prova på. Ett vackert motiv plåtat av mig.
Annars har dagen varit tung dessvärre. Man kan inte vara på topp alla dagar. Handling utfördes inför barnens ankomst och fyllde på mitt keso, gryn och massa grönt förråd. Ett styrkepass och ett spinningpass att instruera som vanligt en måndag. Sedan kom mina små pojkar.
- Jag har saknat dig mamma!
Åh, lille Lias en natt sedan är vi lite lediga denna Påsklovsvecka tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0