Fotografering

På gymmet idag och möte för alla instruktörer. En sommar nalkas och nytt schema ska göras. Lite ledighet varvat med pass. Fotografering och jag var inte ett dugg taggad för det. Dålig hårdag och kände mig Sleden. 
Åt en lite mindre frukost på gymmet. Dom andra snaskade räkmackor. Huvva. Efteråt kom jag på att jag kunde ätit räkorna och ägget. Ja ja. 
Ett ben rumpa pass men inte så värst med energi idag. Antar lite timmars sömn och pyttemat gjorde sitt. Sen tar det på krafterna med nattskift en hel helg. But i did it (But ha ha ha) 
Handlat lite och idag är jag sugen på dom mest lustiga saker. 

Nätterna går bra. Dock hungrig hungrig hungrig. Det är bra. Bevis på att saker händer i kroppen. Fortfarande taggad och mår som allra bäst med mina lådor och min kontroll. Tror det mesta sitter i huvudet. 

Det mesta packat, förberett inför en liten "veckoflytt". Ser ut som att jag ska flytta. Nae, bara liiiiite kläder. Mat för natten klar och ska strax värma största målet. Jag är så sjukt hungrig och kroppen skriker efter mat NU! 



Bilderna: Påskafton vid Steninge strand.

Jag har ett enormt fotosug! Tror att det är vädret som gör att jag vill ut ut ut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0