Tre är ett magiskt tal?

Kan mycket väl vara så. Ett två tre. POFF. 
Som en 8 har sina små puffar piffar för mig. Ni vet en vänd 8, evighet. Knäppt babbel kanske? 

Annars? En liten Weekend Bild. 
Dagen idag bestod av Vila med stort V. Jag tog nog mina tabletter lite för tajt. Blev helt lustig (are) i kroppen. Massa Solsidan, kanelbullebak och sedan fikades det på dom nybakta direkt från ugn tillsammans med kaffe på en brygga. Ingen vinst på Bingo ikväll för tanten men nästa gång kanske? Pysslat om min Dahlia lite. Tittar till ofta. Spånar på loppisfynd som ska göras om, och idéer på saker som önskas införskaffas på just Loppis. 

Små små betydelsefulla ögonblick. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0