Vampyrdejt





Måndag och nu börjar jag känna igen mig själv mer och mer. Sakta men säkert går det framåt. Idag när f-kassan ringde så bad hon två gånger om att få prata med Johanna. Förklarade för min fina handläggare att det ÄR jag. 
- Åh så underbart att höra att din röst är på väg tillbaka. Vilken skillnad! 
Varit och sniffat på Lindas nya arbetsplats. Ett nytt gym föds och öppnar i helgen. Assistera shopping smakråd och tränade gjorde vi på det ännu oöppnade gymmet. 
Sedan hem och försök att ta en pw. Regnet drog mig till gymmet efter halva pw. Blev ett spinningpass! Ohhh! Härligt med lite svett. Sen slafsade jag i mig kvarg, duschade och hade en dejt med Prins Vlad. BIO och det var längesedan. Men mysigt att krypa ner, smutta på Cola Zero och sen var jag ganska så okontaktbar i 90 minuter vill jag lova. Vilken kärlekssaga! Om jag grät? Ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0