Ny dag imorgon


Vilka sommarminnen. Husvagn, sol, bad, flippa burgare, skratt, hav, mys, och ännu mer sol. Minigolf, träning, strandpromenader, havsluft, stek, middag i förtält, picknick på klippor...

Ny dag imorgon. Inatt somnade jag runt 3...4. Sanslöst. Gick inte att sova. Hosta hosta gegga gegga och snora. Nej, höll på att bli knäpp(are). Idag sov jag längre än vad jag brukar. Bara där börjar min dag mindre bra. Sova till 10 är inte riktigt jag. Jag drack kaffet, gick ut en sväng, åt min gröt, köpte kaffe. Satt och stirrade i soffan. Sen blev jag trött på att stirra ut i luften. Gick till gymmet, spinning och sedan styrka. Min Linda kom och idag var jag fåordig. Jag vet inte. Men en riktigt jobbig och tung dag. Med/av många olika anledningar. Hämtat hem mina Små och att få se dom, krama och pussa lyfte upp mig. 
När vi låg där i soffan på kvällen...pojkarna byggde ju så dom låg inte. Inte jag heller nu när jag tänker efter. Jag satt i min hörna och drack the. DÅ plingade det på dörren. När jag öppnade trodde jag att jag skulle svimma. Tårarna sprutade. Vem det var....berättar jag imorgon. Nu ska jag knoppa in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0