Pepparkakscheesecake

 
Lyktan som jag blev kär i på loppisen lyser upp vackert. Gubben har sprayat den vit och nu kan Tomten få låna den om han behöver till Jul.



 
I goda vänners lag.
 
Idag har jag varit tröttare än tröttast och ganska så skyldig till detta all by myself.
I sakta mak med mys på soffan och jag har börjat fundera mer och mer på hur mycket jag kan vila nuförtiden. En promenad i den friska men kalla luften gjorde susen.
Bortbjudna på middag minsann. Idag bjöd Jocke, Jenny och Nilas på Biffiga Bamse Burgare, mums. Jag fick skrika Bingo. Hela 100 kr och tänk så glad man kan bli.
GOTT kaffe och dessert på det sen låg vi utslagna i soffan en längre tid. Jenny som verkligen kan baka hade gjort: Pepparkakscheesecake till min stora förtjusning. Tror jag och Nilas hoppade mest av alla av lycka.
Ännu en Fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0