Hon fixade det

En Bamsekram till mina kollegor!
Så fint välkomnande jag fick. Så fina kramar. Så fina ord. Så omtänksamma. 

Nu är jag trött. Yr så trött jag är. Men nöjd. Helt slut men härligt slut: 


Jag gjorde det och det var det viktigaste. Jag visade att jag vill och kan. Kraften är inte som innan. Begär jag inte av mig själv heller. 
100 mail och massa att ta igen. Sugen på julmust. Druckit för mycket kaffe. Men inget kaffe smakar som jobbekaffet ju. Glott på chokladbollar i kylen. Kollegor som ylar för att dom var torra. Diet eller ej. Jag lät bli och njuter av att unna mig kvarg med kokosflarn och lite  jordnötssmör. Det lilla som gör det stora hela. Sängen kommer bli så otroligt skön att krypa ner i. Ingen sömnlöshet nu iallafall. Kommer knoppa: kaboom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0