Växlar upp

Igårkväll njöt jag av min "sista" kvarg på ett tag. Det är nu dags att lägga in en högre växel! Min mage blev avgiftad från kaffe *10 med mjölk. Jag var riktig "koffeinist" big time. Minst två stora koppar direkt på morgonen och sedan hela dagen lång. Speciellt på jobbet. Men sedan 10 veckor tillbaka är det slut på det. Svart kaffe en gång om dagen. På "fyllardagen" är det ok med mjölk. Bjuds jag så kan jag dricka lite, extremt lite svart andra dagar. Det slutar alltid med två munnar. Detta lugnade magenmycket. Den låter inte längre som en morrande katt varje kväll. Förutom sedan en tid tillbaka. När jag påbörjade att jobba natt. Nu är det helt #mejerifritt som gäller med start idag. Jag ska prova iallafall. Känner att min laktoskänsliga mage säger mer, och mer ifrån. Men det har ju varit mitt goda kvällsmål så länge nu! Åh, jag tänker precis som för 10 veckor sedan. Hur ska detta gå? Så enkelt att ta med sig, då gott och kan varieras mycket. Ibland keso...lika bra att hoppa på Hingsten och gå av fölet lite. Eller vad man nu kan säga. Inte vet jag. Men nu kör vi! För jag ger mig icke. Detta är EN av förändringarna jag gjort i min kost. Har gjort andra med. Även ändringar i träning. Det behövs! Kicka shocka smocka! 
Så igår innan nattens jobb unnade jag mig lite varma hallon, lite linfrö, kokoschips och såklart Kalori/socker/fett och gluten fri Sirap från Green Valley Ranch. Från MMSPORTS såklart! 


Idag? Morgoncardio på slingan....bröst/biceps och såklart mage på gym följt av spinning i 45 min! Duktig och trött..zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0