Treat


Efter några timmars sömn var det dags att njuta av lördagen!
Jag gick min dagliga morgoncardiorunda. Passa på medans jag kan vakna, och bara skutta i kläderna. Stenhårt!
Väl hemma kändes det som om dagen skulle bli lång. Jag flörtade till mig Linda att sticka ner till gymmet lite tidigare än beräknat och där spenderade vi en lång tid av lördagen. Hon körde stenhårt Ben/Rumpa med mig så jag ylade. Härligt! Lite poseringsträning för Linda och massa tragg. Tiden rusade iväg. Tiden har för vana att rusa iväg när jag är med henne. Härligt att komma hem och kunna fylla lite. Dock inte speciellt hungrig. Gröten håller man sig länge på. Ja, trots "fyllardag" så valde jag gröt. Jag var så sugen på det och med lite Nutella på minsann! Jag ställde mig och lagade maten som jag varit sugen på i en vecka. Håll i hatten! Spagetti och köttfärssås. Jag gjorde på quornfärs och kokosmjölk. I min lilla värld tänkte jag att detta kan kanske vara gott. Blev lite grinig för det smakade inte som jag hade tänkt...men jag njöt av min spagetti med ketchup ändå.
 
När man har egentid har man tid med en lång dusch...sen planer ändrades och efter en kvällspromenad införskaffdes Cashew, druvor och sprite zero. Jag mös ner mig i soffan med Lias täcke och kudde, slängde igång en Beck och något som inte händer ofta hände. Jag somnade på soffan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0