Tower Of Power




Nu är två nattskift klara. Nervöst och kändes lustigt att köra när barnen somnat. Brukar gå och Nana jag med då. Men tryggare händer kan dom inte vara i när jag jobbar natt. Finns ingen tvekan om att både barnen och Farmor myser. Farmor har det största hjärtat som finns. Hon avgudar mina barn och vi henne. 
Gått bra! Riktigt bra och jag trivs! Mycket bättre än vad jag väntat mig. Ännu en gång följde jag magkänslan och POW! 
Igår endast VILA innan jag hämtade mina pojkar. Idag ett pass på gymmet. Kort och intensivt. Härligt! Jag är nerbäddad. Barnen sover efter att vi tittat på "Sveriges Yngsta Mästerkock" jag tror jag slumrar snart med. Bara ett litet tips från denna matlådeförberedatokiga tjej...ehh..kvinna. 

The "Tower Of power"! Eller varför inte "Tower Of Love" 
Perfekt att ta med det Du behöver ha med: protein, nötter, nycklar, tandskydd (om du är en fighter)  läppglans/lypsyl (för att det slarvar jag alltid bort) mellis eller annan hemlis. Finns på mmsports.se Jag är tokig med mitt "Torn"!!!


Sen INATT gjorde jag en "Johanna". Har inte med arbetet att göra. En Johanna grej och POW igen..det magiska ordet: MAGKÄNSLA!
Jag TOKLÄNGTAR! Känns så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0