No pain No gain

Nu är sommaren här! Snart första sommarmånaden. Den nalkas runt hörnet och juni kommer bjuda på äventyr! Jag längtar efter att åka på roadtrip  med min Pingla Linda. Se henne på scenen i bikinifitness och gissa om jag kommer vara stolt! Jag är redan så stolt över henne. Vilken kämpe! Idag är det dags att börja skriva packlista...visade sig idag att det är minsann inte bara jag som fortfarande gör det. Ha ha ha! En snabbtalk med Linda idag. Det närmar sig. Snart står hon på scenen och jag ska peppa och tagga in i det sista! Den helgen är jag hennes! Vart du vill Tösen min! Jag har varit ute på slingan och kört morgoncardio och skogen är underbar nu. Hoppas på färre äckliga ormar i år bara. Annars blir det stadspw igen...jag fixar inte ormar. Blir livrädd varje gång. Känns som om dom ligger och stirrar och ska attackera! Usch! Hujedamej! Idag har jag även knåpat nya pass. Ett 45 min och ett 60. Ganska snarlika då det inte är ofta jag har 45-min pass. Tyvärr är det tomt ofta i spinning lokalen numera. Vädret lockar! Jag har kört ett bra ben/mage och Boo-Tey pass med celsius persika/mango och mängder med vatten. Sedan körde jag mitt pass. Ensam i lokalen men som sagt...cardio ska göras och köras! Ha ha! 
NO PAIN NO GAIN! Right?!
 
 

Med Linne från Bästa mmsports! Underbara kulör! Mer Rosa åt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0