Mina i Solen




I L O V E Y O U! Agapi Mou! Te Iubesc! Min Kärlek! Älskade M! Gamiseta vad jag Saknar Dig....jag toklängtar!!!! 

Counting the days.....



Vilken dag! Strålande solsken! Så varmt och härligt ute! Började morgonen tidigt. Egentligen ska man inte gå upp halv 6 om man ska jobba natt men....somnade tidigt igår. Morgongröt, formcheck och sedan ner till gymmet för att ta vara på gröten! Rygg största fokus idag. Men det blir alltid mer! Sedan hem till Linda & Fredde samt Lilla Mina. Nu flyttades det! Härligt! Så glad för deras skull. Linda strålade av lycka. Och vilket hus vi bar lådor och möbler in i. Så trivsamt. Jag längtar ännu mer nu efter flytt! Sedan hem...visste att vila behövs. Valde vila ute! I solen. Och nosen fick färg igen. Sedan hem och snaska kvarg, ut igen. Bra att ha parken så nära. Ingen sol på min balkong efter 12:30....fylld med energi gick jag ut på min Slinga. Har funnit nöjet att gå i skogen igen. Vad händer då? Jo, en snok...såklart på väg tillbaka ringlade den på vägen. Jag tror mitt hjärta stannade och jag tjöt. Gick ännu snabbare hem. Ett mellis till, en dusch, SKYPE äntligen och nu ska jag försöka vila. Ladda batterierna! Ja, jag ler. Tänk vad Skype kan göra. Att få se och höra honom! Åh!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0