Idag så jäklar!

 

En dags "depp" var allt som behövdes. Inte depp men desto mer pepp idag. Jag blir ju så arg när det inte går som jag vill. Idag tänkte jag om och nytt. Jag och min Skolpojke njöt av en fin frukost tillsammans. Jag tände ljus och överraskade med en FIN och mysig frukost tillsammans vid köksbordet. Ted mös och det gjorde jag med. Min frukost idag bestod av Fiberhavregrynsgröt med Protein från Body Science (chocolate) samt Kalori/socker/gluten & fett fri sirap från Green Valley Ranch. Vilken gottefrukost! Glad mage och nöjd Johanna! Det bästa att starta morgonen med!
 
Sedan körde vi (ja tycker inte om regn) till Gymmet efter mellis som blev en Proteinshake. DÅ , nu så hade jag energi till tusen! Idag SKA jag köra stenhårt och bra. Gårdagens blev som sagt innan inte "bra". men idag! WOW! Ni vet känslan när man tar på mer, lyfter, pustar, frustar, ger allt och musklerna bara spänner upp sig. Känner hur endorfinerna pumpar i kroppen och man vill inte sluta. Härlig känsla att ta slut på kroppen genom att lyfta. Eftersom träning inte varit prio nr 1 denna veckan så blev det både axlar, biceps och triceps och som vanligt mage. Jag hadesådan energi så...ja...går inte att beskriva. Sen är det något speciellt med FREDAGAR! Väl hemma och efter allsång i bilen som fick Lias att flina gott blev det en härlig välförtjänt lunch, lite ut på shopping och nu sörplar jag på mitt protein och snart väntar min FREDAGSSPINNING! Härliga fredag!
 
Mina produkter kommer från MMSPORTS!
Kolla in hemsidan och beställ hem något redan idag! Jag ger dom varma rekommendationer! Tjihooo!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0