Är det morgon eller eftermiddag?


Morgontankar: Då har "snöbollen" stämplat ut. Avklarat sin första natt på ny arbetsplats, nya kollegor och framför allt nytt sätt att arbeta. Nattetid. Har viss lokalkännedom eftersom jag har hoppat in här innan och gästspelat och det är jag tacksam för. Jag är inte helt "lost". Sedan att jag är lite virrig som person är inget nytt. Jag blev fint välkomnad och har redan efter en natt kunnat känna att kollegor kommer det går bra med. Nu har jag inte träffat på tok för många och inte heller dom jag mest kommer spendera mina nätter med. Men en viss aning om att...det kommer gå bra. Varit uppe och hälsat på mina oldies kollegor och vilket lyckorus att se dom! Vi finns nära varandra. Det känns annorlunda, kommer ta tid att bli riktigt varm i kläderna. På tal om kläderna. Känner mig som han snögubben i "Frost"....Olof. Måste dock berätta att dom är synnerligen bekväma! 

Vill tacka tacka från botten av mitt hjärta Er som önskat mig lycka till! Det sporrade mig! Märker mer och mer hur mitt liv förändras och hur jag går vidare på min resa. 




Jag hade liiiite svårt att varva ner när jag väl kom hem. Men tröttheten tog ut sin rätt och jag somnade gott. Jag trodde jag skulle sova längre men nej...bara upp och ut för "morgoncardio" för det är det väll när man precis gått upp va? Plockade blommor, det vissa kanske kallar ogräs men inte jag. Tycker dom är så vackra! En fantastiskt god frukost. Tänk vad man kan mecka med det när man har tid. Okej, inte svårt att göra gröt men. Ändå. Ingen stress i sikte. 




Rent hus och sedan skulle det varit vilodag men begav mig till gymmet. Ett litet axelpass och klättring på bandet. Avnjöt min lax i personalrummet på gymmet och nu väntar en natt till...vaken. 





Efter träning! Dagens största mål! Huvva jag glömde äggvitan...On My plate. Ser ni och kalori, socker, fett och glutenfri dressing! Hurra för det! Även till gröten, fast Syrup/sirap. 





Kommentarer
Postat av: Lottis

Lycka till på jobbet i Krstd! Du vet var jag finns
Om du vill fika ngn dag!

Du är bäst!

Svar: Tack Fina!!!
SeLuNa

2014-05-03 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0