Vanilj

Jag har fått ett nytt beroende: vaniljprotein som jag dricker. Åh! 

Det har varit en dag fullt ös sedan 5:30 i morse. EN kaffe hemma. Väskan packad. Förbereda förbereda...planering planering. Väl på jobbet 6:15 intog jag min tidigaste frukost på...ja. Kändes märkligt då jag sedan intog mitt andra mål 9. Det är nu jag brukar äta om jag jobbar tidigt. Lunchen var god! Lite ketchup gör suselisusen. Stevia sötad såklart. Sedan började ögonen hänga...huvudvärken kom. Jaha, provade smutta kaffe. En smutt räckte. Det vände sig i magen. Inte så gott. Så det blev en vaniljproteinshake rätt ner i magen istället! 
Hann andas ut lite hemma och sedan iväg för mitt måndagspass. Dagens cardio. Ingen styrka idag. Jag skriker då jag sätter mig ner. Tack älskade Linda för detta! Grym är du! Men...två lediga dagar framför mig. Då ska det efter en vilodag lyftas! 
Sagt Natt natt via Skype. Saknar. 
Mina två små saknar mammsen. Tänk...om 1 vecka fyller Lias 4 år! Wow! Jag toklängtar efter hans dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0