Trippel besök

En ledig dag och klockan 6:00 rusade jag upp! Spinning! Morgoncardio!
Ja, yrvaken med ris i väskan kom jag in och välkomnas av söta. Sen körde vi och några fler 45 min härlig vakna morgon spinning. Vilken start. Bestämde dejt vid lunch...
Hem och ett nytt pass knåpades ihopa. Samt annat som göres hemmavid då man är ledig. Sedan 12:00 dejten väntade. Vi körde rygg & triceps. Lite mage och biceps. Härligt! 
Matlådefix. Så lite jag bara behöver hålla på med detta när barnen är här. Allt jag kan förbereda gör jag. Skype såklart. Härligt att ha tid för detta båda två. Kärlek via telefonen. 
Ett hoppa in pass på gymmet ...60 min spinning och NU ska jag dricka en "Proteinare"...pratat med familj och M. Sagt natt natt och jag ska mysa med Nya katalogen från HM..





Ja, det blir mycket kost , träning snack nu. Det är det jag pysslar med för att jag mår bra av det . Saknaden efter M är olidlig stundtals. Endorfinerna får mig att lyftas upp. För saknad är han. Åh!! Jag ger mig inte nu. Det gör mig så taggad att komma i form. Jag är taggad! Älskling! Önskar du var här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0