TGIF

Åh! Äntligen helg! Som jag längtat efter ledighet med barnen. 

Dagen har som dom flesta arbetsdagar gått i 190. Flytten börjar närma sig och alla är nog nervösa. Tur vi har varandra! Sluta lite tidigare, solen strålade och har gjort hela dagen. Hämta mina små busar. Lyckades hålla båda två vakna mot stan igen. Fredag betyder mitt spinningpass. Efterlängtad cardio! 
Väl hemma ville M visa en surprise. Raid! Det var längesedan vi "sågs". Känns så bra att han är omgiven av fina vänner. Vilka killar! Skype och idag traggades det massa. Jag svullade i kvarg och M rynkade på näsan...han förstår inte hur jag kan äta det. Men mätt blir man och nyttigt är det. Ja, jag gillar det. Mys, dusch och kvällsfika. Barnen är tokiga med flingor och jag åt det sista otroligt mättande målet. Proteinfluff! 
NU är det medveten närvaro som gäller. Jag och två av mina tre pojkar. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0