Snart fyra år

Fyller min lille kille! Va? Redan? Helgen har bestått av Mys, besökt våra vänner i Vinnö och det var konstigt utan M. Vi hade det så mysigt och Monica lyfter upp mig! Hon bjöd på hemmagjord pizza, våfflor och vi hade med gottis! Barnen busade! Så lyckliga! M var med via Skype. Vi körde hem lagom till Gladiatorerna. Jag och Ted tycker så mycket om det programmet. Lias lekte Pansar i soffan och pratade med M via Skype. Krängde gottis och lekte ännu mer Pansar! Vi somnade gott vill jag lova! 
Idag har det varit en fin dag. Mitt humör har gått från topp på morgonen till Depp desto mer dagen gick. Fattar ibland i te varför och kan inte kontrollera det. Söndag hos Pappa & Katja där Belle blev ren in och utvändigt. Det bjöds på Pappas tacos och jag mixade min Proteinfluff. Tacos kan jag äta nästa lördag...ha ha! Barnen överlyckliga över dagens mat med. Glass till dessert och Katjas varma jordgubbssås. Mys och bus med Moffe och två trötta pojkar somnade gott. Lias har nog inför 4-års dagen nerver. Vaknade men somnade om igen. Present levererad och inslagen. Allt klart för födelsedags morgonen och nu ska jag blunda så det blir måndag NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0