Min utmaning

Denna veckan klarade jag. Trots motgångarna dom senaste tre dagar och saknaden efter M och barnen. Jag klarade det och huvudvärken är inte lika jobbig. Det enda jag känner av är trötthet då jag brukar: dricka kaffe. Jag säger inte att det är onyttigt med kaffe. Men dom mängderna jag drack var på tok för mycket med tanke på det jag vill åstadkomma. Kosten har gått bra. Det finns inga genvägar!
Två dagars arbete och annars fokus på träning. Känna av och känna på. Blev "Leg Booty day" med Linda och spinning i vanlig ordning. Igår var jag även efter jobbet direkt på gymmet och förutom spinning så blev det mitt första BOX pass på mycket länge. Åh det är ju så kul. Inte bara att du bränner. Du blir taggad och jag får ut så mycket ilska inom mig. Kändes så skönt efteråt. Sedan att jag kom ut och det var punka på bilen. Jaha, vad händer härnäst. Påkörd i tisdags och nu punka. Det har bara vällt in otur. Men jag har sett fram emot denna dagen länge nu. Sluta lite tidigare, hämta barn ha mitt mitt pass och sedan HEM med barnen.
 
Sedan är det det familjemöte ikväll. Skype såklart! Jag längtar och ska bli lite energi påladdad av min M och kidsen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0