För alla Barns rätt att Leva

Dagen med dom 3 L'en.
Ledighet Lördag Love
Yesssssss, indeed. Vem tror ni slog upp dom gröna 5:00? Jo, jag såklart. Upp och kissa 15 liter känns det som. Men så fräscht att prata om det. Vaddå! Det är ju att rensa kroppen och allt vatten hör enorm skillnad på kroppen. Kaffe slank ner! Vid strax efter 7 hörde jag Ted. Jag skuttade upp. Ibland förstår jag inte på mig själv. 7:00 rn ledig lördag? Anyway! Jag överraskade genom att rusa ner och köpa frallor! Glad Ted och vi fick en mysig start på dagen tillsammans. Lias vaknar....vi går ut. UT i solen! Fönstershoppar och njuter av solstrålarna! Hem, packar, donar. Ja, ledig. Dagens spinning var för Barncancerfonden. Idag trampade jag för dom. Med lite nya ansikten instruerade jag i en timme. Sedan tog MaLiN över stafettpinnen. Från 07:00 till 19:00 ska cyklarna vara igång. 
En dusch och sedan kalas för "Lille" Bror som snart snart fyller 18! Snart kommer han tutandes i sin GT. Spännande! En fin dag. Promenad, Thaimat, lek i parken, fotboll, familj, farmors tårta och KÄRLEK. 
NU är klockan på tok för mycket för mig. Jag slocknar nu...natt natt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0