Biceps fick arbeta

 
Då kör vi. Nu är det back to basic och plus lite till vi kör. När jag trampade på Crosstrainern dök finaste Linda upp. Vi hade samma tanke att lyfta lite. Var inte länge det blev på Crossen. Finaste Linda peppade och pushade mig medans jag skrek. Helt sanslöst vad den kvinnan kan! Hon är en sann inspirationskälla för mig. Jag ser fram emot att följa hennes framsteg, utveckling mot toppen (även om jag tycker att hon redan är toppen) och jag ser fram emot att själv få lite hjälp för att krydda kot och träning lite extra. En resa ska göras och då inte till ett varmt land (inte nu i allafall den kommande månaden). Jag tänker inte ge mig denna gången och smärtan ska sakta men säkert bort och jag ska bygga en kropp jag åter igen trivs med, Jag vill kunna springa in på Gina Tricot igen och bara ta byxor i strl 36 UTAN ATT PROVA. Bara för att jag vet att jag kan ha dom. inga diskussioner. Då mådde jag som bäst med min kropp. Jag tror vi kvinnor har lite hysteri över detta. Jag vet att jag har och jag vet mina brister och mindre bra sidor. Men jag vet även mina bra och dessa ska plockas fram nu. Ett jäklar anamma, en vilja sv stål och envishet som en åsna.
Ett nytt kostupplägg ska bli spännande. Skapat av ett proffs. jag ser fram emot att utmana kroppen. Är ni med mig? Tänkte köra 30 dagars utmaning först och sedan växla upp eller ner sedan beroende på mina resultat.
Jag funderar men har ännu inte helt bestämt mig för att ha en "ätardag" som många kör med nu. Jag ser Lindas resultat och det innefattar en ätardag i veckan. Givetvis lördagar. Ska jag våga unna mig saker jag älskar att äta en gång i veckan. Proppa kroppen med kolisar? Vågar jag? Det är inte mycket jag gnäller över eller saknar med min nuvarande kost. Förutom...bla bla bla...ja ni vet. Alltid något.
Min kost är inte är onyttig. Tro inte det, äter så nyttigt jag bara kan. Det är bara hur ofta och mängd jag inte har riktigt rätt på. Även lite vad när och hur som jag tror jag kan behöva hjälp med. Bra att ha någon att bolla med är guld värt. Någon som inte ifrågasätter på ett vis som gör mig lite ledsen och arg. Som förstår mig och anledningen till min kost.
 
Liten uppväxling i träningen med. Jag har ju inte rutin på min träning. Tränar mycket, nu mer än någonsin men ingen rutin i det. Det är inte lätt med rutin med arbetet jag har samt ensamstående varannan vecka. Men jag antar att jag måste planera ännu mer än innan. Vara mer förutseende. Vi får väll se. Någon som har tips om stång och vikter till vettigt pris så hojta till!
 
Då kör vi då? Idag Biceps & Triceps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0