Skål Mate!

Idag hade vi en heldag med FLICKGÖRA. Ja ni vet, shopping, träning, hemlisar och ännu mer shopping. Två kloka huvuden och massa gjort. Kvällen spenderade vi med grillning och det första glaset vitt på 4 månader. Vi har haft lite semester tillsammans denna veckan. Tänk när man snart går på riktig semester! Inget jobb alls! Oj oj vad jag ska njuta. Vilken tur att vi har varandra, vilken tur att jag har dig. Tänka sig hon vet allt om mig. Ett Johanna lexikon! Sen dansade vi på kvällen, jag grillade och som vanligt en massa tragg om allt och inget. För att vi kan!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Du är stark! Tycker om dig, vännen till stjärnorna och tillbaka!
⭐️⭐️⭐️⭐️

2014-07-01 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0