Pre Birthday

 
Måste ju visa min och Lias shopping igår! Körde Nytta med nöje. Cardion igår på eftermiddagen bestod av en riktig långprommis. Och införskaffa mat samtidigt. Spara spara tid. Planera planera. Tänka tänka. Vi handlade även lite gotte inför Söndag. Alla tre toklängtar! Min födelsedag innehåller planer, och inte för att fira födelsedag bara. Mest en liten extra bilaga. Ha ha! Jag hoppas vädergudarna är med oss så planerna kan förverkligas. Förutom mys på kvällen då. Med massa kuddar, täcken, film och Mys. Bara Ferraribilarna som fattas på bilden. Samt lite lösgottis....något salt och något gelé. HA HA HA!
 
 Någon som provat nya Marabou eller Ahlgrens Glassbilar?
 
Solen sken när vi påbörjade vår runda igår. Efter affär nr 2 klar så öste regnet ner. Bara att traska på även om några tappade hakan när jag sprätte på medans andra skylade för skuren...
NU ska jag snart vila efter nattskift. Barnen ska på äventyr med Moster och Andre. Så och då passar det extra bra att jobba extra...denna Nationaldag 2014. Grattis Sverige på din dag. Nu checkar jag ut.
Sätter upp flaggan innan jag lovar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0