Parkhäng & Grönska










Vilken intensiv men fin dag! Pojkarna hängde med och jag min spinning. Men vila från styrka idag! Endast mag & rumpövingar. Ha ha! Vi körde snabbt hen, packade matsäck och vidare till sjön. Pojkarna hade vattenkrig och vi njöt av den lilla solen som kikade fram. Det var lite blåsigt och molnigt mellan varven. Så vi gav upp och bestämde att imorgon är det bara sol. Det blev Parkhäng istället. Ingen blåst. Sol och grönska, blommor och ankungar. Fotboll och bandy. Klättra och glass! Vi var ute länge. Vi gick långt. Jag kockade till Tacos efter Teds önskemål. Härligt att se barnen snaska i sig och vara nöjda. Tv mys och picknick förberedd för imorgon. Kakorna i lådor, tårtspade, servetter och annat smått och gott . Nej jisses kommer icke glömma ketchupen! Snart är filmen slut och barnen gäspar ikapp med mamma....

Idag kändes det helt ok att gå i bikini. Idag är det 3 månader sedan jag tog första Formbilderna. Jag tog dom efter två dagar utan mat och enbart kaffe i magen. Sönder gråtna ögon och ledsamhet. Saknad och förtvivlan. Detta finns kvar. Saknaden, längtan. Men jag tog ett beslut innan M åkte. NU får det vara bra! NU ska jag bygga min drömkropp. Om det tar tid får det ta tid. Jag kan inte fortsätta såhär. Så idag ingen formcheck utan bara bilder som visar MINA framsteg. Jag tappade hakan när jag klippte ihopa bilderna. Var det jag? Så idag sträckte jag på mig på stranden. Jag har kvar att jobba på. Mer fett ska droppa, det ska byggas och tajtas. Men jag är så glad att allt ger resultat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0