Kvalité

 
Det kan man ju lugnt säga.
Dagen började senare, så är det att arbeta natt. Det går bra, men klart att jag känner att det tar på kropp och knopp. Vad gör man inte för barnen och pengarna liksom? Sen grädde på moset är ju att jag har fått så fina nya kollegor som lyser upp mina nätter. Det är guld värt!
Jag var inte vaken länge innan jag gick ut på min soliga morgoncardio i skogen, på slingan som vanligt. Sedan hem och svepte dubbel proteinshake och ner till gymmet. Kände mig ganska stark idag, det gick bra. Tiden rusade iväg! Axlar och biceps gjort, med fokus på axlar. Vill ju inte bli Fröken Muskelknutte. Ha ha. Vill ju mest definera synliga muskler. Men axlar är så kul att köra. Jag drog ner till sjön sen. Finns inte mycket som slår denna kvalitén. På med bikini, och rätt ner i sjön efter ett svettigt muskelpass. Svårt att förklara med ord hur underbart det var. En kall celsius på stranden efteråt. Njuta på filten, känna solen värma. Ljuvligt är inte rätt ord att beskriva. Vi kan säga ljuvligt gånger 2. Jag fastnade lite på stranden. Så svårt att dra sig därifrån. Men jag hann med en kvällscardio med. Envis som jag är. Men det blir inte skogen på kvällarna mer. Mygg och flugattack är inget kul. Ännu en natt framför mig. Sen tar jag ledigt. Men man vet ju aldrig och jag behövs lite extra. Jag har ju roliga planer dessa dagarna och mycket fokus på min Linda som tävlar på lördag. Vi har massa att fixa. Jag som inte börjat packa heller. Får väll börja beta av listan imorgon. För på Lördag smäller det. Klackarna på scenen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0