In the HOODIE

 
 
Hoodie och Byxor från MMSPORTS med Tryck från Kosttillskottet jag använder mig av gånger flera var dag. Så nöjd med det. Bättre finns inte!
 

Det är så härligt att komma hem och krypa ner i sängen efter en natts jobb. Att dra täcket på dig när man är sådär riktigt riktigt trött. Kommer sova som en prinsessa. Jag har hittat mina nya favoritplagg. Så mjuka, bekväma och snygga samtidigt. Redan flitigt använda vill jag lova. 

A well-built physique is a status symbol. It reflects that you worked hard for it. 
No money can Buy it. 
You cannot inherit it. 
You cannot borrow it. 
You cannot hold on to it Without hard and constant work.
It shows dedication. 
It shows disipline.
It shows self- respect. 
It shows dignity.
It shows patience Worth ethic passion and love for what you do.
It shows who you are. That you have Goals, Dreams and visions. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0