En chock

Tjolahopp! 
Onsdag! Mittiveckan mys! 
Ted skuttade pigg upp och trots lite sömn vaknade jag som en klocka. Kunde inte somna igår. Slutade med att jag PLAYade musik. Somnade till det...som en elvisp i sängen var jag. Idag avnjöt jag min gröt. Ted på skolskjutsen och Lias sov. Jag läste mail och njöt av en stunds tystnad. Lias den lille filuren sov och sov. Vid 10:00 öppnar jag hans dörr mer. Hostar lite och för mer ljud. Han sover gott till 10:30 den lille sjusovaren. Lite frukost i hans mage i form av Frukostringar (på söndag då) och mjölk. Sedan kör vi ner till gymmet i vanlig ordning. Sålänge det är ok med honom kör jag på. Har alltid en backup plan. Ett litet minigym hemma. Men idag ben och rumpa. Fokus på att tighta baken nu! Gick hur bra som helst . 45 min intensiv styrka. Plöja plöja och idag sparade jag roligast till sist. Sjukt kul är det! Gör det igen, jämför. Som en lekplats för barn. Hade aldrig tvingat och har aldrig tvingat ner barnen på gymmet. Det ska vara en rolig grej. Ett miljöombyte och jag berömmer dom varje gång dom är så duktiga. För det är dom! Lias skötte sig exemplariskt idag med. Underlättar för mamma och jag är så stolt! 


Väl hemma var det mesta förberett för lunch. Vi njöt tillsammans! Mysigt att luncha med Liten. Idag kolhydrater i form av ris till min mat. Vilken energi på lite ris. Storstädat här hemma så det brann i knutarna. Lias myser på soffan och nu inväntar vi Storebror! Kom hem Tedster!!!! 




Ordning och reda på gymmet!


Varför inte ha lite kul samtidigt? Ha ha ha! Jag skrattade, ja DET gjorde jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0