Baka baka liten bulle









Vilken FIN dag vi fick tillsammans! Dagen började med min morgoncardio, följt av Rygg/triceps. Linda lyfte lite hon med men bara lätt. Snart är det ju dags! Poseringsträning och fotoshoot gånger flera! Hela dagen har det varit vi 2. Sol, mys, kanelbullebak med vanilj inför Roadtrip hem. Hämta ut paket från MMSPORTS. Fota mer! PACKA! Kvällscardio. Packa mer, packa om. Ha ha! Jag smygfuskade. Vet NI vad!? Jag kan ha mina rosa jeans...OCH mina Replayjeans!!!!! Seriöst! Jaaaaa!!!

Ett långt bad. Matlådor att ha med, mat nere. Tror jag har lyckats bestämma mig nu vad som ska med. Kom på att på lördag vill jag ju ha mina makaroner och köttfärssås. Så det blev precis klart i en låda. Lite ost med. Åhhhh! Snart drar vi! Är ni redo? Är vi redo? Imorgon har vi mycket att "stå i"...Huvva! Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0