2014 är här!

Vilken Nyårsafton vi fick. Trots saknad av mina små pojkar lyckades M få mig att må bra, skratta och skåla in det nya året med Skumpa. Inte vilken skumpa som helst....skumpan han bjöd mig på nere på Santorini. Vi räknade ner, han öppnade och SKÅL/Yiamas! Sedan tittade vi på skådespelet och ryggade tillbaka från vissa skjutgalna Rakettokar. Men kul var det! Sedan krossades glasen för att bringa tur. Kvällen kändes ung. Vi traskade bort till närmsta Klubb och natten blev lång, lyckad och alldeles alldeles Underbar. God dryck, dans och vänner. En Gentleman vid min sida. Natten passerade fort och det nya året har startat helt fantastiskt. Klockan 8 släckte vi granen och vaknade ändå pigga idag. En brunch som inte gick av för hackor, Ivanhoe på Tv, mys, och lite städ som jag inte klarar av att undvika, en cykeltur har jag varit på...kommer hem och Han serverade Kräftor i sås med Sjögräsnudlar. Bortskämd? 
Jag har pratat med mina små som hade en fin nyår och en lång natt dom med! 

Gott nytt år och Välkommen 2014













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0