Kärlek var dag

Hjärtedagen har varit som så många andra dagar. Fylld med sådan stark kärlek så jag vet inte var jag ska bli av. Jag tror jag kan sätta mig rätt upp och ner och gråta för att jag älskar mina pojkar så mycket. Det är så starkt så jag vet inte var jag ska bli av.

Ledig mot min måndag som jag jobbade in och det är jag glad för. Ted fick en mysig frukost innan skola. Taggad för sitt första uppträde! Lias sov och när han vaknade fick han önska frukost: makaroner och...* trumvirvel ketchup (som sin Mor).
Dagen har flugit iväg. Uppvaktat våra Älskade Farmor & Farfar med choklad och blommor. Jag har haft mitt fredagspass och vi har smaskat burgare! 
Detta året är vi inte tusentals mil ifrån varandra. Guld värt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0