Jag vet....pannkakor igen!

Är det något jag älskar att äta så är det pannkakor i alla möjliga former. Både söta och inte söta.

Enkla lchf pannkakor gör ni såhär:

2 ägg
2 dl grädde
1 msk fiberhusk 

Blanda och stek i kokosfett eller smör.
Till dessa hade jag grädde, hasselnötter och hemmagjord mandelmassa!


Idag har jag inte ätit pannkakor....lovar.
En sådan lite mindre bra dag, trött, ont och stod och stirrade rätt ut i luften innan. När vi körde hemåt med barnen i bilen svängde M in och vi hade en stunds medvetande närvaro. Bara vi 4 och vatten, bus och natur. Jag vet inte varför jag har dessa dagar. Känner på mig att snart dimper papper om rättegång ner i brevlådan och det skrämmer mig. Idag har jag grubblat för mycket. Det kan jag konstatera. Barnen har varit piggelin och nu snusar dom snart.  M har trollat fram pizza av pannkakor och myst i soffan med dom. Vad skulle jag göra utan hans styrka?
Jag ligger intill Kärleken och tänker kidnappa honom nu...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Svar: Hejsan! Ska kolla in länken nu. Vad betyder då detta för mig? Mvh // Johanna
SeLuNa

2014-02-20 @ 14:14:27
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0