Mini Jul














En riktig bildbomb. Så fina jag knäppte med kameran idag på mina små. På vår morgon med obligatorisk julklappsöppning. Tid för frukost hade dom icke. Men säkert fulla med choklad efter igår. 
Vi var nere på gymmet en sväng. Barnen byggde med nya Krigargubbar och mamma byggde muskler en liten stund. Julfrukosten valde jag att inte stressa ner till med dom. Men kom och hann krama om kollegor. Väl hemma möts jag av en hemsk syn. Fick mig att dra en ful ramsa. Lias grät för hans knäckebrödspynt var itu. Ted stod mellan oss och försökte styra upp situationen. Ja, städa på och sedan mot Julfirande hos Far och Katja. Trevlig Gathering. Pappa hade gjort kalkon och Katja Saffranspannacotta. Vi delade ut klappar. Ted hjälpte Tomten i år. Sedan spelades Julklappsspelet och lite mys framför Kakelugnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0