Dagar går



 




Dagar av veckan försvann. Mitt i veckan slut. Inte funnit tid eller ork till att just skriva här. Jag mår bra änsålänge trots strålning. Inga större bieffekter ännu. Förutom tröttheten (jag tror det är psykisk trötthet) och oron. Samt att halsen kan göra riktigt ont. Nu natten som gick gjorde det helt plötsligt riktigt ont. Kan vara att halsen varit mycket använd i många timmar. Sömnen behöver jag nog nu. Veckan har förutom strålning innefattat träning vilket gör mig pigg. Ätit god mat och blivit bortskämd. Fått min favorit i veckan att äta. Varit på promenader och strosat vid slottet. Spelat brädspel och ätit lyxostbricka. Planerat och funderat lite inför kommande utmaning så fort jag får och kan. Många tankar och idéer har jag bollat med. Haft det så fint mitt i allt. Tiden har rusat bort sedan i tisdags. Kan hända att det har sin anledning. Nu är det två dagars "ledighet" från strålning som gäller men ändå jobb. Jag ska försöka vila så mycket jag bara kan och just idag känns det verkligen som om jag kommer kunna det. Sova bort. Drömma bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0