Bara att ladda



Ny vecka. Nya utmaningar. Idag var det redan måndag. Lias ville inte riktigt släppa mamma idag. Han gnuggade ögonen och jag såg hur han kämpade mot sina tårar. Små små händer gnuggade. Åh, älskade liten. Så mycket jag bara kan ska ni båda två få vara hemma med mamma. Ted skuttade mot fritids. Han hade längtat efter sina kompisar. Min kille börjar bli stor. Dock ändå liten i mina ögon. Lias då...ja minsting och pluttis. Jag körde sen mot stan igen. Fick min morgonpromenad följt av gröten. Goda råd dyra och mot tåget. Idag följde Pappa & Katja med. Hela vägen in. Så tacksam. Inte bara för sällskap utan även för visat intresse för vad jag faktiskt gör och kommer göra var dag. 29 ggr kvar. Vi strosade sedan i Lund en stund. Trots regn var det så mysigt. Frisk luft och varmt regn. In i en affär som jag kommer besöka igen. Massa små burkar, lådor och annat spännande som jag är tokig med. Hurra för burkar, ajjjabajjjja påsar. Tåget går smidigt, idag smattrade regnet och Far och jag hade intressanta samtal. Katja visade bilder från resan och jag visade lite från senaste veckorna. Vi hade mycket att ta igen. Får ta en kväll snart Pappa med stek som du gör eller något annat gott. Lite inhandling av mat och sen hem för en sen men god lunch. Äntligen hittat BRA ris! Hurra! Mot gymmet full med ris och såklarted Linda. Vi försöker parera in att träna samtidigt även om det inte alltid går. Jag stannade kvar...åt...knåpade med mitt pass. Bytte lade till...sen äntligen hade jag min 60 min klass! Om jag längtat? Oh ja!!! Toklängtat. Kändes så bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0