Stevia

It's all about PINK! 


Dagens kvarg (underbara kvarg) mål. Smaksätta med Fun Light Stevia och cashew såklart att knapra på/sätta tänderna i/cruncha till det. Annars? Dagen har verkligen varit som en bergochdalbana. Upp ner upp ner upp ner. Varvar mellan skratt, gråt, ilska, glädje. Anger management? Nej, så illa är det inte. Bara som Pippi Långstrump ibland. Mycket nu. Men imorgon kommer jag slå upp mina gröna 05:00 igen innan klockan ringer och ruuuuuusa upp. Precis som i morse. Ett litet telefonsamtal lyfte en del från mina axlar och lite mindre oro. Jag är bara sådan. Reser mig upp fort igen men visar hur jag känner. Viktigt att göra det. Varför hålla inne det som gnager dig? Blir bara värre. Allt kan inte alltid släppas ut på en gång. Men någon gång måste det ut. Jag kommer somna som en klubbad säl iallafall... Och....imorgon är det fredag!!!


Träffat en fin vän idag och det var så fint att se henne. Nana du är saknad! Tänk så många timmar vi har spenderat tillsammans!!! Alla barnen busade, jag fick grilla korven och lukta på grilldoften. En stund med en vän om även inte flera timmar är guld värt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0