Mår som bäst

Med Er. Två av mina Tre pojkar. Högt älskade! 
Idag blev det fredag...och fredagen tog slut (snart) i skrivande stund sitter jag på golvet. Intill barnens våningssäng. Ted somnade på två röda och det var han som ville krypa till kojs. Lias den lille Spillevinken han är verkligen den mest nyfikna och påhittiga lille pojke jag känner. Han bara leker leker leker. Klär ut sig, pratar med sina kompisar (leksaker) och är inne i sin lilla värld ofta. Det är sanslöst roligt att studera honom. Han ville att mamma skulle sitta hos honom ikväll. Hålla hans lilla hand...tills han nu..zzzz..

Vår dag har varit fin. Ted har skolskjuts och tur för Lias tenderar att vakna precis vid den tiden Ted ska åka. Vi har varit nyttiga idag med gymbesök gånger två. På förmiddagen körde jag min favorit Ben & Rumpa. Promenad dit och hem och ja i regn. Lias handlade tuggummi på macken och sken som en sol. Betala själv är så kul ju! Tramsigt kanske att man som mamma blir salig när ens barn betalar men...då får jag vara det då. Finaste lunchsällskapet idag med, och vi har tvättat mellan varven. Ted kom hem och vi bakade en Kladdkaka. Sedan mös vi innan det var dags för mig att ha mitt Fredagspass. Väl hemma åt vi som hästar. Sedan har det varit mjukis och mys resten av kvällen. Telefonsamtal med Vår M. Tiden går. Detta fixar vi. Jag vet inte men just idag känner jag mig stark. Att vi ska lyckas. Stark övervinner.  Tror jag traskar i mina mjukis till sängen nu...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0