Det var skönt!

Efter arbetsdagar och massa måsten är det så vidunderligt skönt med ledighet! Långledig med! Njuter medans det varar. Inte lång tid kvar nu innan jag hoppar på ett helt annat skift . Lite skrämmande men samtidigt utmanade. Skrämmande för att det är nattjobb och utmanade för att det är ett helt nytt "ställe" och mer intensivt än innan. Men jag har en feeling att det kommer bli bra. Förändringar är alltid lite läskiga i början. Tror det som är mest kusligt är hur det ska gå med mina små. Stor förändring för oss. 
Annars? Ted off to school i sin lyxiga taxi. Jag kommer upp och jag kände det på mig: Lias vaken! Han var så ledsen! Åh, det skar i hjärtat! Det är i vissa stunder jag tydligt ser att mamma är mamma. Vi mös en stund, nära nära. Gosa massa! Sedan klädde vi på oss och trotsade regnet och vinden. Promenad till gym och det var så obeskrivligt skönt. Bara tre dagar "borta" men åhhhh som jag längtat. Tror det var bäst. Mår ju betydligt bättre nu. Så idag körde jag biceps, triceps och mage. Bara att keep on fighting! Snack med töserna och sedan min cardio i form av Powerwalk även denna i regn och isig vind. Väl hemma infann sig dem där känslan: ÅH 
Vi lunchade och inväntade Ted. Hann inte vara hemma länge. Körde och klippte Ted och sedan musen stund med Farmor. Snack med Farfar! Kvällsmat hemma och Skype. Tömma telefon på bilder, läxa och hinna med mys såklart! Tre trötta Tokar här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0