Adjö avd 12

Idag arbetade jag mitt sista pass (extra...svårt att slita sig?) på Psyk Avd 12. Sista dagen på bästa 12:an. Det kändes vemodigt och ledsamt att gå därifrån 15:15 för sista gången. Men...bara att gå och inte vända sig om. Många fina minnen från min arbetsplats och många fina kollegor. Det var en dyster stämning idag. Tung stämning. Kommer minnas många patienter med och allt jag fått igen av det jag gjort. Värmer mycket i mitt hjärta med inte bara Påskägg...idag fick jag ännu en söt liten Box med Ett fint brev och Plopp till Plopp Johanna. Om tårarna kom? Jag är inte mer än människa...
Kommer sakna 12:an så mycket! 

Sedan var det hem, byta om och ta cykeln till Gymmet. Annat att tänka på. Jag körde ett pass Biceps och tiden rusade iväg. Dags för min 45 minuters spinning och sedan en solig cykeltur hem. Förresten...jag lyfter tyngre nu! Vilken känsla! Inte det viktigaste jag vet men glad för det är jag. Jag har foodpreppat lite, läst reklam och foodpreppat lite till. Hoppas på Skype dejt och en vaken Johanna. För hur i hela friden ska jag kunna hålla mig vaken imorgon? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0