Stentuffa biffar

Helt ofattbart, var har dagen blivit av?
 
Kör ett litet tips idag.
 
Testade att göra Tonfiskbiffar i veckan. Inte det godaste jag ätit men man lär genom att göra. Det är kryddningen jag kan tycka är lite svår. Men lade in om en beställning nu i veckan och ser fram emot lite "hjälp i köket".Till mina biffar hade jag stekt Aubergine i laktosfritt smör och gjorde en snabb sallad med chili. Som sås...Grädde med chili. Så LCHF det bara kan bli!
 
 
 
En lång powerwalk med Liten i vagn idag och handling av helgmys och annat som var bra pris på. Så nu ekar inte kyl och frys mer. Det började säga Ho ho ho. Behöver jag säga att solen sken gott och värmde gott. Höstluft och löv som rasslade när vi gick /Lias åkte. Så underbart! Så vackert och så enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0