Längtar till morgonen

Längtat hela dagen, även på Spinningcyklen längtade jag. En vecka utan dom. Nu en vecka med DOM!!!

Åh! Dom är här!!!!!!!!!!!!! En bra måndag, för dom är HÄR! Mina två pojkar! 
Sipper har dock sovit sedan "överlämningen". Men jag snusade på honom! Luktar så gott ju! Så liten! Åh! 
Ted och jag fick vår tid. Vi gjorde Toast och pratade om livet. Jag gjorde lchf toast med tonfisk och Ted ordinärt bröd med skinka och ketchup! Båda nöjda! ---Mmmmmm vad gott mamma!!!
Vi pratade om saker som vi behövde prata om. Han är klok. 
Jag längtar till imorgon! Då jag får ge honom frukost och skicka honom till skolan med äpple i väskan. Då Lias vaknar och kryper ner i soffan med mig. Åh vad jag längtar!

Bilden: en regnig sommardag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0