Fys och Psyk

Ja, då var snart måndag över.
Älskade Hatade måndagar. Det är något visst med måndagar....visst?
(jag vet...visst visst)

En natt med way to less sleep. Varför går jag inte in på. Men fick bli en dag hemma. Varför? Tänker jag inte gå in på. Hemlighetsfull? Nej, kallas "privatliv". Och kanske är det så även att just idag orkar jag inte gå in på det..
Annars? Till något roligare att läsa om samt berätta om....
Dagens fastebryt bestod av:
" Johannas Chilibiffar, bönor och spenat. Ett stekt ägg samt Dijonsenap"
Allt stekt i smör såklart. Det var ett gott fastebryt efter en promenad. En promenad mest för att "komma ut och andas".
Whooossaaa.
Blev mitt måndagspass på Spinningcyklen...sedan kom en sovandes Lias i Pappas famn. Ted ville följa med Pappa sin och handla...så jag fick kvällsfika allena ändå.
En burk makrill (gott, nyttigt och ska inte underskattas) två kokta ägg och Lchf Fröknäcke mitt recept. Tror minsann man kan experimentera fram mycket med dessa Fröknäcken!
Ted kommer hem och vi uppdaterar varandra om veckan som gått. Veckan som kommer går vi igenom och nu sover han intill mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0