Dubbelt upp

Morgonen bjöd på (ho ho) bilvård. Städa, tvätta & vaxa. Tjo!
Farfar basade glatt! Sedan ordnade vi lunch på Maxi. Fullkomligt avgudar deras salladsbar. Mmmm!!!!
Kaffe på det och Farmor fick sin "tårta". Hurra för igår fyllde hon 77 år!
En enkel LCHF kaka med mörka chokladbitar. Toppat med nutella (inte sockerfri) och kokos. Så jag smakade inte den. Men både Farmor och lillebror Alex gav den TOPPBETYG! Så kul att baka och GE! I made it ju :)

Sedan tog jag en PW till gym. Trodde inte jag skulle komma med på passet idag. Tänkte...kör ett eget pass. Men minsann jag kom med. Så först 45 min Johanna pass och sedan lite. Paus på 15. Efter det Marlens pass på 60 minuter. Gissa om jag var dyngblöt av svett. Härligt!
Väl hemma, dusch och nu skrek kroppen efter mat. Blev resterna av min sallad, ett ägg och majjo!

Inför morgondagen klar....bakat LCHF bröd samt något annat gott till min vän Ems.
Tänk äntligen ska vi få krama om varandra!!!!
NU är det soffan, nyheterna (gammal?) och sen skriker sängen efter moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0