Höstmånad

Oktober är här. 
Frusen men ändå varm i sinnet. 
Fin dag med bak som jag ska visa en annan dag, städ i garderober och besök av min fina Tina. Ett spinningpass, och ligger nu redan i sängen. Trötthet som bara kom som en våg över mig. 
Längtar och är samtidigt så sjukt nervös så speciellt kvällstid har jag svårt för att fokusera på tv, dator eller något annat. Dock ofta innan med, måste verkligen vara något mycket spännande för att jag ska titta på tv. 
Bättre att krypa ner. Vara nöjd med dagen som gått. Få sömn och varva ner.
Jag är så förbryllad över att en annan människa gör och kommer göra något sådant stort för mig. Jag tror fortfarande inte att jag fattat det. Kanske när jag står på flygplatsen så...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0