Kvällsmat

Proteinshake (tyvärr inte laktosfri men det finns Lactrase) som var "väldans god".
 
Denna fredag. Förmiddagen var ljuvlig. Varför? Jo för mitt i denna soppan som kokar just nu så finns M där.
Har idag tjuvstartat Adventsmys, och min Stora Röda stjärna är uppe i vardagsrummet...samt EN tomte.
Ja, så är det. Imorgon är det dags att FA LA LA i lägenheten och M han suckar djupt.
- You really love everything about Christmas right?
Han fick en liten present igår...en chokladkalender och gissa om han blev glad. Det glittrade i ögonen. Det är det lilla som gör det. Nu hoppas jag bara att han kan hålla sig till EN OM DAGEN.
 
Eftermiddagen och kvällen har spenderats på jobbet och det var minst sagt blött att cykla hem. En varm dusch och kanske en bra film startar nu. Vi får väll se...morgondagen ska bjuda på "äventyr" som vi hoppas ger oss lite energi och ett steg i rätt riktning.  
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, dom dära chokladkalendrarna hihi 😊
Kom hem med två till barnen, -Var är min fick jag
Höra av Jonas... Haha
Får väl smita iväg o köpa en till honom imorgon!
Kram

2013-11-30 @ 19:53:15
URL: http://www.mammamalinth.blogg.se
Postat av: Johanna

Malin! Gör det! Maryo har nyss öppnat lucka nr 1 ;)

2013-12-01 @ 01:20:03
URL: http://seluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0